Over ons

Da Capo biedt (migranten)vrouwen mogelijkheden om nieuwe competenties en vaardigheden aan te leren waardoor zij beter kunnen participeren in de samenleving en gaan deelnemen aan de arbeidsmarkt in vrijwillige of betaalde functies.

Aanpak

Da Capo kiest voor een integrale aanpak en biedt verschillende activiteiten die leiden naar sociale activering en werk. Er wordt zoveel mogelijk tegemoet gekomen aan specifieke wensen en behoeften van deelnemers zodat zij optimaal hun kennis, vaardigheden en talenten kunnen ontwikkelen. Daarom volgt elke deelnemer een op maat gemaakt en uniek traject.

Binnen dat traject kunnen zij in eigen tempo deelnemen aan diverse activiteiten. En van deelnemer kun je ook doorgroeien naar vrijwilliger bij Da Capo.

Wil Deelen

Stella Mol