Taalvrijwilliger voor migrantenvrouwen

Wie zijn wij?
Da Capo zet zich in voor migrantenvrouwen middels taallessen en activeringsactiviteiten om hen op weg te helpen in de Nederlandse samenleving.

Stichting Da Capo ondersteunt migrantenvrouwen bij het beter integreren en participeren in de samenleving. Dat doet zij door het bieden van verschillende activiteiten binnen een scholingstraject. Een van de activiteiten is taalles. Het gaat om klassikale taallessen in kleine groepjes die op verschillende niveaus worden ingedeeld.

Werkzaamheden
Als taalvrijwilliger ga je aan de slag om het Nederlands te verbeteren. Dat kan aan de hand van een boek, maar soms ook met kopieen uit boeken.

Wij zijn dringend op zoek naar vrijwilligers die ons team komen versterken. Wij hebben locaties aan de Molenstraat-centrum en in de wijk Zevenhuizen in Apeldoorn.

Bij Da Capo help je migrantenvrouwen op weg om beter te kunnen meedoen in de samenleving. Taal is de eerste vereiste daarvoor en jij kunt dus het verschil maken!

Wij bieden
Een gezellige vrijwilligersorganisatie die met veel enthousiasme anderstaligen ondersteunt.

Reageer op deze vacature!