Cursus "Empowerment en arbeidsmarkt orientatie"

Cursus Empowerment en arbeidsmarkt oriëntatie. Werken in de horeca, schoonmaak of thuiszorg!

Wil je graag gaan werken? Maar vind je het moeilijk om vacatures te vinden, een sollicitatiebrief te schrijven en jezelf goed te presenteren? Wil je (meer) werkervaring hebben? En wil je je Nederlands nog verbeteren, en met name vaktaal en vocabulaire die je nodig hebt voor het solliciteren en op de werkvloer.

Dan is de cursus arbeidsmarkt iets voor jou! Je hebt 1x per week les: 1x een coaching sessie. En je zoekt tijdens de cursus een plek waar je vrijwilligerswerk gaat doen of je gaat al solliciteren.

Tijdens de cursus van 3 maanden ga je eerst jezelf goed leren kennen. Wat kan ik? Wat heb ik gedaan? Wat zijn mijn interesses en vaardigheden? Wat wil ik graag beter kunnen? Wie kan mij helpen? Wat is mijn netwerk? Wat voor werk kan ik gaan doen? Hoe gaan mensen met elkaar om op het werk? Is werken in Nederland anders dan in mijn eigen land? En je oefent natuurlijk Nederlands.

Wanneer?
Start april 2023. 1x per week les.

Kosten?

Waar? Stichting Da Capo, Eksterweg 71

Meer informatie? bel of app ons gerust 06-12 16 57 18.

Aanmelden!

Rooster

Kijk voor de soort lessen en tijden die we bieden op het rooster.

Speciaal voor moeders met jonge kinderen tussen 0 en 4 jaar heeft Da Capo een kinderruimte. Een groot voordeel voor de kinderen is dat ook zij Nederlands horen en de taal ook beter zullen gaan begrijpen en spreken. En de kinderen kunnen alvast wennen aan een schoolse omgeving, als voorbereiding op peuterspeelzaal of kleuterschool (gratis voor deelnemers).